Zulal09 Elifff1601 🤗 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Henüz 6 aylık evliyim ve 5 haftalık hamileyim aslında planlamıyorduk erken olduğunu düşünüyorduk ama miniğimiz çıkıp geldi Rabbim nasip ederse inşallah 🐣
Zulal09 ikievlatannesi Benim henüz bulantım hiç olmadı ama sanırım biraz daha ilerleyen günlerde oluyormuş 🙄 Sadece eskisine göre fazla su içiyorum ve sürekli tuvalete gitmek zorunda kalıyorum 🤭🤦🏼♀️
ikievlatannesi Zulal09 evet canim bende ayni senin gibiydim cok su icip cok tuvalete gdiodum sonra bi sabah kendimi tuvalete kosarken buldum ve hala ayniyim yemek yemeyi ve su icmeyi ozledim
Elifff1601 Zulal09 bende 3 gun sonra 7 aylik evli olacam 😃 bizim planliydi hani korunmayi biraktii tuttu oyle 😃
Zulal09 ikievlatannesi Kıyamam 🤦🏼♀️ Benim arkadaşlarımda hep yanlarında tuzlu çubuk kraker bulunduruyolardı sanırım biraz mideyi bastırıyor
ikievlatannesi Nero1 normal dedi doktor canim doktorlar hep normal dio ama bunu ceken bi kadin icin bazen cok dayanilmaz hale gelio mutfaga giremiom su icemiorum 2 lokma ekmegi zor yiyorum
Nero1 ikievlatannesi yok kesenin boyutu ve bebeğin gözükmemesinden bahsetmiştim 😊diğer konular içinde Allah yardımcınız olsun🙏🏻
ikievlatannesi Zulal09 bu hormonlar nasil biseyse artik kuzum tuzlu cubuga bile tahammul edemedgin anlar gelio ama siz hic gormeyin o anlari insallah 😊🙏
Nero1 Peony merhaba benimde 26 ocak ve henüz bebeğimiz gözükmedi haftaya pazartesi kontrolüm olacak inşallah görürüz ve duyarız🙏🏻keseniz kaç mm 'miş ?
neziha9305 Kızlar bende 8+2 gün dün gittim doktora kalp atışları görülmedi bebek 3mm dedi 9.haftaya kadar bekleyelim dedi çok gerginim benle aynı durumda olan varmı
Peony neziha9305 Bence bir şey olmaz. Ne güzel bebişini görebilmişsin. Hayırlısıya sesini de duyarsın inşallah.
SevdaKurudere Bende dün kontrole gittim 7+6 da bebek 8+ 4 önde çıkıyor kolları tomurcuk şeklinde oluşmuş bebek şekline gelmiş 2 cm olmuş