7 şubatta beta hcg 27 ile ögrendim iki gümde bir ölçtüler ve yükseldi şükür daha sonra ki haftaya kese görmeye gittik şükür gördük sonra kalp atışı için gittik şükür 🙏 onu da duyduk şimdi ise 8+3 üz şükürler olsun saglıklı sekilde gidiyoruz adete göre 9+3 üz ama döllenmeye göre 8+3 üz teyzeleri saglıklıca bebişleri kucagımıza alalım 😇