Yesmckmk 3. Bebeğe kadar hiç mi tedavini olmadın canım ya 😐 üzüldüm şimdi.. bende 1 düşük yaptım değerlerim çok dusuktu düşükten sonra ilaç kullandım tahlil verdim düzelince doktor hamile kalabilirsin dedi ve şu an hamileyim bir sıkıntı görünmüyor şimdilik . Tedavini ol ilaçlarını kullan ve doktor hamile kalabilirsin diyene kadar hamile kalma kendin üzülürsün . Er yada geç Allah hayırlısını versin 🙏🏻