Dilek1280 benim ilk gebelik zamanım ilk gebeliğime evliliğimin 3 ayında kalmıştım o zamanda 6 haftalık falan düşük yaptım 1 ay sonra tekrar hamile kaldım tekrar düşük yaptım. Bizi genetiğe yolladılar orda herseyimiz temiz geldi. Deniceksiniz dediler bize 5 ay bekledik. Tekrar denedik hamile kaldım ve hamileliğim sırasında TSH 10,5 di bunu da etkiledi meğerse hep etkiliyormuş aslında yeni öğrendik hemen ilaca başladık levatiron 50 mgc kullanıyorum. Hacettepe ye randevu alıp kontrole gidincem 1 -2 bu şekilde geçiririm düşükten sonra da vücudum dinlenmiş olur o zaman içerisin de. İnşallah diğer gebeliğim sağlıklı olurDoktor TSH 1-2,5 olması gerekliymiş gebelikte. Doktor düşürene kadar gebe kalma dedi