Zzynpp Herkese merhabalar 24+2 haftalık hamileyim bugün doktor kontrol verdi herşey yolunda ama baş çevresi 2 hafta önde gövdesi de 1 hafta önde dedi bu durum başı gelenler var mi acaba? Bir sıkıntı yaratır mi doktor sıkıntı olmadığı normal olduğunu dile getirdi ve hatta genetik diye söyledi ama işte ben kendim kafama takıyorum eve geldiğimden beri yardımı olur musunuz 🙏🏼
Ozican Zzynpp benim de bebeğimin 1 hafta önde sorun değil dengeleyecek vücuduyla dedi.Ayrıca ablamın bebeğinde aynıydı çok sağlıklı doğdu ama kafası hakketen büyük sana babasınınkide büyük genetik bir durum bu üzülmeyin
haticeD08 Zzynpp Benim bebeğimin de iki hafta önde kafası 37. Haftam. Normal dedi gittiğim tüm doktorlar. Stres yapılacak bir durum değil yani sık yaşanan bir durum😊
MerveEliz Zzynpp canım benimde aynı. Kafası 11 gün vücudu 1 hafta önde dedi doktor. Sıkıntı olmayacağını söyledi. Bende çok araştırdım ama bir sıkıntı olmayacağını öğrendim. İçini ferah tut bir şey olmaz allahın izniyle🙏🏻😇
Zzynpp Ozican Başlarında zor geçti hamilelik dönemi şimdi öyle diyince evet gayet normal bir durum dedi ama ben kendim çok herşeyi dert ettiğim için korktum 😟
Zzynpp haticeD08 Ay az kalmış Doğuma peki normal Doğuma engel mi bu durum canım ? Ne bilim kendim çok pımpırıklı biriyim de ondan böyle dert eder oldum kendime
Zzynpp MerveEliz Amin 🙏🏼 canım inşallah doktor da gayet normal dedi başka doktora gidip gitmeme konusundan kararsız kaldım kafama taktım tabi bir sorun olur mu diye ama galiba benek genetiğini alıyormuş çünkü başka bir sorun yok dedi senin de kafa yapın gayet iyi çünkü dedi
espalp Zzynpp sağlık problemi yoksa bi şeycik olmaz. Kafası 3 hafta önde giden şu an kucağımda meme emiyor çok şükür 🙏🏻😍
Zzynpp espalp Allah bağışlasın canım Ne güzel bizde Allah’ın izniyle kucağımıza alalım peki gerçekten doğdunsa büyük mü oluyor kafaları
haticeD08 Zzynpp Çok normal annelik iç güdüsü farklı duygular yaşamanın getirdiği farklı psikolojilerle insan her noktaya takılıp büyüteviliyor😊 Şu an iki hafta önde olduğu halde engel değil dedi doktor. Ancak daha fazla önden gitmeye başlarsa çatı muayenesi yapmak gerekebileceğini söyledi çok sıkıntı çıkacağını sanmıyorum dedi.😊
Zumrutcelebi Benimde oyle kizlar korkmayin, doktor normal oldugunu soyledi.hatta ilerleyen zamanlarda haftasiyla uyumlu hale gelebilecgini bile soyledi.ilk once kafa buyuyebilir sonra vucut ona yetisebilir bir problem yok uzulme dedi :)
Zzynpp Zumrutcelebi evet canım öyle dedi ama işte insan korkuyor 😔 hele benim gibi kafasına takan eden biri ise eyvah diyorum yani
Zzynpp haticeD08 Canım sanırım Bu tarz bebekler iri bebek oluyor galiba normale göre tosun olacaklar galiba 😍
haticeD08 Zzynpp 😊3 kg’yiz tam. Ortalama 3 haftamız var 3600 civarı olur en fazla sanırım, aslında normal sayılır iri de değil bebiş ama bilemiyorum baş vücuda göre iri olunca önce baş geldiği için sıkıntı oluyor muhtemelen😊
Zumrutcelebi Zzynpp yok yok hic endiselenme, zaten vucutta ilk kafa gelisir dogdugunda vucudunun yarisi kafa olucak sakin gorunce endiselenme, ogretmenim gelisim derslerinden biliyorum, hic takma kafana😊
Zzynpp Esesen hayır canım gayet normal dedi hatta anneme Zeynep’i kaç kg doğurdunuz dedi annem 4 kg dedi o zaman ne Zeynep dedi bana 😃 ama ne bilim korktum kafama taktım