Deletedmom124 Ness61 rica ederim canım daha ilk gebeliğin soruların olursa cevaplarız tabikide dikkat et kendine soğuk alma pamuklu iç çamaşırları giymeye başla fazla ağır kaldırma belirli süreçler var onlar geçene kadar 🤗
Esrayldz Gün aşırı 2 ye katlanıyor kan değerin 5000 olduktan sonra keseyi görmek gerekiyor. Bende senin gibi testle öğrendim iki gün sonra kan tahlili verdim tam bir hafta sonra gittim keseyi gördüm canım. Senin randevu zamanın biraz geç gibi ama kese kalp atışı hepsini görürsün 2 hafta sonra sağlıklıysa hayırlı uğurlu sağlıklı olsun inşallah 🙏
Ness61 Esrayldz baya heyecanlandım şimdi hepsini birden görebileceğim yani insallah ya çok teşekkür ederim 🙏🏻Sizin de yeni mi yoksa doğum yaklaştı mı şimdi 😊 Esrayldz
Blgzr_58 Ness61 kan tahlilini iki günde bir yenileyin iki katı artış varsa sorun yok demektir bu arada folik asit başlamanız lazım sağlık ocağında ki doktorunuz herhangi bir şey söylemedi mi folik asit konusunda
Ness61 Blgzr_58 hiç bsey söylemedi sağlık ocağında ki doktor kayınvalidem eczaneden veriyorlar dedi gidip kendimiz aldık folik asit ama 5 mg lık aldık az mı acaba tekrar mı gideyim sağlık ocağına hiç iki günde bir gel ölç demediler
Hzlhakko Ness61 sen pazartesi tekrar ölçtür kanda yükselmeye devam ediyorum folik asitte kullan f ile başlayan bir şeydi benim kullandığım uzun zaman oldu unutmuşum ismini
Hzlhakko Ness61 benimde 2 bin çıkmıştı ikinci kan testi tek bebek ☺️doğru bir şey yapmışsın şu an gitsen kalp atışı duyamazsın ama gittiğiniz zaman 6 haftayı doldurduysan duyma ihtimalin yüksek bende 6. Haftada duydum
Bsraucar Ness61 Idrarda ve kanda çıktıysa aceleyle etme derim canım 24 ekimde gidip görürsün bebeğini inşallah bende öğrenir öğrenmez hemen gitmemiştim