Semihaulubey canım hiç bir zaman internetden hastalık vs araştırma, ne kendin için ne de bebeğin olursa bebeğin için çünkü istisnasız tüm şikayetler için kanser, ölüm vs gibi şeyler yazılıyor internetde. Bakarak kendini durduk yere huzursuz edeceksin. En iyisi en ufak şikayetde doktora görünmek. İnternet bu konuda çok çok zararlı, bakılmamalı.