Semihaulubey Ohooo ben internetten bakıyorum bir yerim ağrıyınca,ne kanser olmadığım kalıyor ne de başka hastalıklar eksik oluyor..
Gerçekten okuduğunuz şey için bu kadar üzüldünüz mü? Acilen bir doktora gidin ve bir daha böyle gereksiz şeyler için kendinizi üzmeyin.Büyük ihtimal bel fıtığıdır bende de var çünkü..
İnşallah önemli bir şey değildir