Haticeakardeniz ilk gebeliğim ektopik olldu. Bunda da aynı şey olucak diye hamileliğinde verdiği duygu değişimi ile korktum. Bugün yaşadığımı bir ben bir Allah birde karnımda ki bilir. Doktor resmen gebelik yok dedi. Gebelik izleneme die not aldı. Hcg ye bakalım dedi. Yine aynı şey olmuştur ektopik dedi. Ben şok oldum. Kalktım sedyeden. Karnımı örttüm. Beni kovarcasına çıkardı resmen. Eşim kapıda gülen ve heycanlı gözlerle beni bekliyor. Ona bunu yapamadım eşimde kalp var. O yüzden polyannayı oynadım gülerek hadi kan verelim bizim çocuk çok nazlı henüz bize kendini göstermedi dedim.☺ Neyse kan verdik. Beni eve bıraktı. O sırada aradı kaç kere ve her seferinde aptal gülğmseme ifadesi ile konuştum. Taki internetden sonucumu görene kadar. Sonucum iki katı düzenli arttığını görünce hüngür hüngür ağladım. Eşimi aradım ağlayarak anlattım durumu. Doktorun sırf o tepkisi yüzünden belki de hakikaten düşürecektim susam tanesini, o derece de ağladım tutamamıştım kendimi. O yüzden eski yaşanmışlıkların üstüne bir de doktorun o tepkisi. Darmadağan olmuştum. Şükür ki kan sonucum ile toparlandım ❤🤲🏻🤲🏻