Arkadaşlar 4+6 günlük gebeyim
Bugün doktora gittim keseyi göremedi 😢
Çok minik birşey var ama kese diyemem şu an dedi.
En son 5 gün önce beta hcg 607 idi
Rahim duvarım da 20mm di
Bugün ise rahim duvarım 7mm miş 😔😞
kan aldılar yarın sonuç açıklanacak
5 ay önce de ektopik gebelik yaşamıştım. İnşallahh bu sefer aynı şeyleri yaşamam.