Fatiheren_61 kardelen_07 haftaya Doğum var ama ortada isim yok.isim olmadığı için de hiç hazırlık yapamadım hastane için 😭dediğin gibi tamam şu olsun diyemiyorum
lazkizi61_ kardelen_07 benim de kızım olacak ismini duru koyucam.. onun dışında mihra..mina..beril..aişe hüma.. buglem gibi isimler hoş
gulsenkonakli kardelen_07 bir kızım var Masal🌼 2. Kızım yolda henüz karar veremedik : Beste -Mevsim - Bade arasındayız😊
CansuDurmaz kardelen_07 kesinlikle haklısınız. Diyorum ki kızıma yakıştıramıyorum sanki hiç bir adı 😂 başka çocuklarda güzel ama ben koymayı düşünemiyorum napacağız böyle bilemedim 😂 anlamı güzel klasik kız isimleri için bende önerilere açığım 🐣
duygusm Kbrbydkk Eliz isminin anlamı nedir acaba? Benim de sevdiğim bir isim ama anlamına bakınca sadece “el izi” yazdığını gördüm 🤦🏻♀️
Kbrbydkk duygusm ben emir veren prenses, cennetteki en büyük meyve anlamını görüp beğenmiştim. Ayrıca el izi anlamına da geliyor evet.
BirVeraAnnesi35 kardelen_07 biz Vera koyucaz nasipse ama hoşuma giden diğer isimler Arven Yasmin Ayris Pera Sare