Asyamduru
Derman Tıp Merkezine gidiyorum canim ben. Duygu Baz. İlgisi falan gayet iyi ama normal doguma kendisi girmiyormuş. Cocugu oldugu icinde nöbeti olmuyormuş. Bugun ogrendim o yuzden doktorumu degistirmeyi dusunuyorum. Sen hangi doktora gidiyorsun ve memnun musun canim.