busraaammm tamam ben daha 23teyim her geçen gün hareketler kuvvetleniyor ama doktor söyledi ki mantıklı plesanta önde olduğu için hareketler daha az hissedilebilirmiş. Net hissetmeyenler korkmasın bence. Ayrıca sen hissediyosun diye herkes gümbür gümbür hissedecek değil ya