lavinya__ Kızlar merhaba 😊 ya ben bişi çok merak ediyorum da. Bebek dönerken yada döndüğü zaman anlaşılır mı anlarmıyız yada hissedermiyiz. .?
Betullmim lavinya__ Benim 34 haftalık döndüğü için karnım çok ağrıdı dönerken .doktora dedim muhtemelen çocuk dönerken ağrı olmustur dedi büyük olduğu için.
Bkm2398 lavinya__ hissedilir ben genellikle düz yattığımda aşırı derece de hissedebiliyorum sanki karnım gurulduyor gibi 💞💞💞
Biryabanci1 lavinya__ Canım hıçkırdığında hıçkırığı ne taraftan geliyorsa kafası o tarafta öyle anlayabilirsin ☺️
tugbanne2020 lavinya__ hissedilir tabi ama bazı gebeler daha az hissedebilirmiş mesela benim bebeğin plesanta önde ve doktor sen hareketleri az hissedersin dedi.
Neslisrgnn 20 haftalık hamileyim sol tarafımda toplandığında orası şiş duruyor tekmelerini de net bir şekilde hissediyorum yanımda kim olursa dikkatli baktığında hareket ettiğini görüyor☺️
Berdogan Döndüğü zaman kafa ağır bastığı için alttan baskı daha çok hissedilir ve üst karniniz bos gibi olur eğer böyle birşey hissederseniz muhtemelen dönmüştür. Başka türlü döndüğünü anlamazsınız muhtemelen. Benim baş aşağıydı 32 haftada öyle hissetmiştim. 34 te gittik tekrar yukarı dönmüştü zaten otururken üst karnımda kafasını hissediyordum çıkıntı olarak. 35 olduk salı doktora gideceğim hala başı yukarda sürekli hareket halinde
lavinya__ Berdogan aşağı doğru baskı çoğalınca bebek dönmüş oluyor o zaman. Muhtemelen hissederim anlarım artık 😊
EAK lavinya__ ben 2gün boyunca kustum ve inanılmaz alt karın ağrım oldu.33te döndü ama tombişko olduğu için baya hissettim.
lavinya__ sevval55 bende hareketlerini hissediyorum çok net ama bazı bebekler çok erken başaşağı dönüyor acaba onu anlarmıyım diye merak ediyorum 😁
_kubranurr_ Benım erkek bu goguaumun 5,6 parmak aşasında solda segırme oluyor ama sureklı acaba hıssedecemi