minigim_35 Kullanicianne bana sadece Pazartesi kontrol dedi bi an önce doğurmam lazım eşim cuma günü gidecek 😞
Zynpky minigim_35 merhaba onceki yorumlarinizi gordum bebeginiz geriden geliyomus suan duzeldimi neler yaptiniz acaba banada doktor oyle dedi cok uzuluyorum aslinda bi doktor oyle dedi diger doktor gayet iyi kilosu dedi
minigim_35 Zynpky benim bebeğimin kol ve bacak boyu kısalığı var diyorlar hala da var 4 hafta geriden. Diğer herşeyi normal diyorlar bakalım Allah’ın dediği olur
Kullanicianne minigim_35 benimde acilmam varmi.bilmiyprum kiii ama bana veriyolar sanada verirler bence
Minti minigim_35 bende 40 haftalığım ve hiç bir doğum belirtim yok ara ara düzensiz ağrısız kasılmalar nolucak böyle bilmiyorum egzersiz yapıyorum dün başladım artık
minigim_35 Zynpky evet kilosu iyi ama bacak ve kol uzunluğu kısa Neden bilmiyorum Allah’ın dediği olur inşallah öyle bişe de çıkmaz 🙏🏻