Esma_davut minigim_35 39+4 üz hâlâ bekliyoruz hiçbir doğum belirtim yok 😔 nerdeyse ekim bitecek kasım annesi olacam 🤦♀️
Kullanicianne minigim_35 bizde bugun 40 oluyoruzz hic gelmeye niyeti yok valla pazartesi yatis verildi suni ile baslaticak doktorumuz
Rnsvdlk minigim_35 40+1 nst de ufak kasılmalar var , 1.5 cm aciklik var baskada birsey yok.persembeye kadar gelmezse ya da bir sorun olup sezeryana alinmazsam suni sanci baslatilcak.
Minikbebis minigim_35 allah bağışlasın canım benim daha zamanım var 35+5 egzersiz yaptın mu yapıyormusun faydası oluyormuş
minigim_35 Neler yapıyorsunuz açılmanız var mi ? Benim hiç açılma yok sadece adet sancısı gibi belim ağrıyor sizlerde nasıl durumlar neler yapıyorsunuz gelmesi için
KatipAnne 40+2 yiz yarın. Gelmiyor. Gelmeyecek gibi görünüyor. Yatış da vermiyorlar. Kendisinin gelmesini bekliyorlar ama ne kadar beklesemde sanki hiç gelmeyecek gibi hissediyorum.
KatipAnne minigim_35 hiçbişi söylemiyorlarki. Devler hast. Her kontrolde başka doktora muayene oluyorum