espalp size almayın diye bi ithamda mı bulundum herkes kendi fikrini söylüyor benim fikrim bu. Yan yatırmak kusmuğunda boğulmasını engellemek için “BANA GÖRE” yeterli. Minicik zıbınlara sırf organik diye 20-30 lira veriyorken 50-60 lirayı problem etcek biri zaten değilim. Ben kendimce gerekliliğini sorguluyorum