Mervesnck Kizlar reflu yatagi hakkinda ne dusunuyorsunuz alinmalimi gercekten ise yariyor diyende var gereksiz diyende bende arasatta kaldim 😳 kullanan memnun kalan yada alanlar varmi 🥰
Fasulyem22 Mervesnck ben alacağım hatta reflu yataklı bir babay nest var onu almayı düşünüyorum düz yatarsa sürekli nefesini kontrol etmek zorunda kalacağım bence gerekli
Raniniii Mervesnck bence alinmali cok pahali birşey degil zaten bende aldim saglik acisindan en güzeli
espalp Mervesnck kullanıyoruz çok memnunuz. Sadece bebek hareketli olunca aşağıya kayabiliyor😂 tek sıkıntısı bu diyebilirim
DeryaKuzusu Geçen gittiğim gebelik seminerinde çocuk doktoru reflü yatağı alın dedi.bebek rahat eder dedi.
DeryaKuzusu Ama hangisini alsak hepsi burda da yorumları kötü uygun fiyatlı ların. Birde mesela sevibebe marka ama ebebek tekinden farklı diyor gelen ürün için alanlar
Mervesnck DeryaKuzusu bende simdi hepsi burada yorumlarina baktim yorumlar moral bozucu e bebek sitesinde bay yorum var hepside guzel bakinca bu yastik okdr ise yariyormu diye insan dusunuyor ama bilmiyorum tani 😂
Kumru82 Baby nest den daha sağlıklı bir ürün bence üç yegenim de onda uyudular bende kardeşimden aldım daha guvenli sürekli kontrol etmek zorunda kalmayız en azıdan
Yadeyade Mervesnck kesinlikle yarıyor.kusma da boğulma ihitimali azalıyor çünkü içi delikli.benim içimi çok rahatlattı.gece kusar görmem vs diye.sevi bebe kullanmıştım çok öemnun kaldım.şimdi 2.ye alacagım.
bsrgz Mervesnck kesinlikle alınması gerekenler arasında diyebilirim. 1 aylık olduk bugün gece gündüz hep reflu yatağında yatıyor kızım. Doktorumuz da reflu yatağını önermişti. Iyiki de almışım
Eceyavuz Mervesnck Bence hiç düşünme al.. kuzenimin bebeği doğduğu ilk gun kusmuş gece geri kaçmış yüzü mosmor olmuş son anda farkaymışlar hastanedeydiler doktor 3 saniye daha böyle kalsaydı kötü olurdu demis..
begumseker Bu konuda ben de kararsız kaldım. Satıcı kadın dedi ki her bebekte bu sorun olmuyor bence doğduktan sonra ihtiyaç olursa alın dedi. Bana da mantıklı geldi o yüzden beklemeyi tercih ediyorum şuan almıcam🤙🏻
espalp begumseker ihtiyacı olup olmadığını neye göre anlayacaksınız peki? Kusmuk geri kaçınca mı? Allah korusun tıkanınca mı? Bence reflü yapmadan almak daha mantıklı