Gamzeliim38 ikiz değiliz ama yeni hazırladım çantayı ben kuzum paylaşayım seninle sen de kendine göre düzenle istersen 😊
Kendim için;
2 takım pijama
2 sütyen 2 atlet 2 yüksek bel külot (hamile kulodu koydum ben rahat olur diye)
6-7 tane depend koydum (tam bir kurtarıcı al kesinlikle)
Göğüs pedi koydum 4 tane
Terlik, 3 çift çorap, toka
Bide yelek koydum üşüyoruz çünkü doğum sonrası iyi oluyor
Bebek icin;
1 tane 10lu hastane çıkışı
2 tane de tulum ve içine iç zıbın şapkası eldiveni onları yedek olarak koydum bide ayriyeten çorap koydum hepsinin içine
Battaniye aldım 2 tane
Ağız bezi
Emzik, biberon, bebek bezi (10 tane aldım), ıslak mendil aldım
Aklımda kalanlar bunlar kuzum faydası olur inşallah sağlıkla gelsin bebisler Allah bağışlasın 😊💕