Canım benimde ilk başta 6kusur çıktı dahiliye değil endokrine git kan değerlerine daha ayrıntılı bakıyor ilk 25le başladım 4e kadar düştü sabit kaldı 2li testte herşey temiz çıktı şükür bu kontrolümde 50lik ve 25lik dönüşümlü kullanmaya başladım 2.60a düştük dahiliye doktorları bu değerlerde pek sıkıntı görmüyor