Aysnismail canım benim de tsh yüksek oluyor, haşimato hastalığı. Doktora git ilaç vericek mutlaka kullan onu. hamile olduğumuz zaman tsh’ın 2.5’un altı olması isteniyor. Ben normalde 25 mg’lık ilaç kullanıyordum hamilelikte tsh 4 gibi çıkınca benim de ilacımın gramını yükseltmem gerekti şimdi 50 mg’lık kullanıyorum. Hormonal bir hastalık olduğu için bebeğe zararları var evet. O yüzden ihmal etme, ilacı kullanıp tsh’ı normal seviyeye indirdiğin zaman korkulacak bir durum yok. Ama ihmal etme 😊😊