Benim gittiğim doktorun nöbetleri çok sık bi sekilde var orda oluyolar tabi ama özeldeki gibi sürekli başında durmuyolar hem temiz doğumhanesi hemde bebekte yada annede ciddi bişey olmadığı sürece sezeryan yapmıyolar özelde bazen resmen zevk için kesiyolar insanları farabiye göre ebeleri hem daha bilgili hemde güler yüzlü bi doktordan ve hastaneden ne beklediği önemli insanın ben sancı çekerken başımda kırk kişi olmasına gerek yok diye düşünüyorum