Anneler merhaba.
22 haftalik hamileyim ve az önce doktoruma dogumuma kendisinin girip girmeyeceğini sorduğumda normal doguma kendisinin girmedigini, sadece sezeryana girdigini ve 2 cocugu oldugu için nöbetinin olmadigini söyledi. Yani sadece mesai saatlerinde calisiyor. Ayni zamanda dogum zamani geldiginde gittigim tip merkezi degilde merkez hastanesine gidecegimi soyledi.
Ve bende bu durumdan rahatsiz oldum acikcasi. O yuzden artik devlete kontrole gidip devlette mi dogum yapsam diye dusunuyorum. Onerileriniz nedir.