Suunaa Anasinifci benimde karnım var içime cekilmiyor :)) umarım bulantıların biter canım cabucak zor cidden
Deletedmom0089 Suunaa canım ben yurtdışındayım burda ne zaman yapılır bilmiyorum tam bilgi alamadım ama bu ayın 25i kontrolüm var o zaman her şeyi soracağım
mavera Suunaa bugün gittim kan tahlili istemişti drum gördüm miniğim çok şükür 😍💕 bi sonraki randevum ikili test için iki hafta sonra inşallah o da tertemiz çıkar hayırlısıyla
Deletedmom0810 Suunaa merhaba biz de 11+3 😇 Baş ağrısı,gece bacak bel ağrıları ve göğüs ağrıları dışında bir problemimiz yok onlar da nazar boncuğu olsun 🤗 salı günü de ikili tarama testimizi yaptırıcaz inşallah 🤲🏻 Allah herkese hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻👼🏼
Anneadayi_34 12. Haftayim bulantılarım hafifledi ama ara ara hâlâ yokluyor. Baş ağrısı ben de de var ama başımın tamamı ve saatlerce süren bir ağrı. Göğüs hassasiyeti azaldı gibi ama göğüs renginde kararma var. Bunun dışında ara ara karın ve kasık ağrısı devam ediyor. Bel ağrılarım da oluyor özellikle yorulunca.Bunun dışında uykumda kesik kesik oluyor. Sindirim sistemim baya yavaşlamıştı. Şimdi biraz daha iyi bir kaç gündür. Benim de bu şekilde umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur bebeklerimizi.
Bayrakoglu69 Esse 🙋🏻♀️ Bizde 12. Haftada öğrendik doktorumuz %90 erkek dedi bakalım ay sonu tekrar gideceğiz 💙😇
Esse Bayrakoglu69 ayy 😍 ne gibi belirtilerin vardı canım bir de ramzi teorisine baktın mı bebeğin kesenin neresinde DİE
Bayrakoglu69 Esse ramzide erkek çıkıyor , Cin Rus takviminde kız çıkıyor 🤣 Doktorumuz %90 erkek dedi ama bakalım 12. Haftada söylediği için pek emin olamadım 4 gün sonra gideceğim netleşir heralde 15 haftalık olduk çünkü 😇
Bayrakoglu69 Esse belim çok agrıyor bide sürekli tuzlu ekşi şeyler yiyorum tatlı gördükçe midem bulanıyo 🤦🏻♀️ Ama her insanda farklı belirti oluyor o yüzden birşey diyemicem 🥰
Poncik77 Kasıklarda ağrı varmı siZinde ? Ve yürürken zorlanma oluyo mu ağrı giriyor mu kasığınıza bu normal mi ?
MrsClk 11+4 olduk bizde ama benim dünden beri kasık bölgem taş gibi ve ağrıyor bu sabah kalktım bacaklarım saatlerce spor yapılmış gibi acıyor hiç anlam veremedim 🙄 kasıkları böyle taş gibi olan var mı aranızda ? Elliyorum içi dolu resmen bacaklarımı uzatınca da geriniyor