Melteeeem siz başkasından duyduğunuz tavsiyeleri yazıyorsunuz, biz kendi gördüğümüz tavsiyeleri yazarken sıkıntı😂 ayrıca ben 1-2 aydır gitmiyorum ,39 haftalık hamileyim çok şükür, neyin iyi neyin kötü olduğunu Bileyim bi zahmet. Burda yazmak serbest olabilir , önemli olan parazitlik yapmamak!