Melteeeem evet ayağa kalkmıyor tabi ki içeri girince buyur otur diyor 5 Dk anca duruyoruz , ve kendi not alması gerekirken bana soruyor bebeği gördük mü keseyi gördük mü filan diye . Bilmiyorum herkes çok memnun ben o memnuniyeti bulamadım başka doktor araştırıyorum o yüzden