Aydemira benim kayınvalidem köyde yaşıyormuş kocası okumak için yıllarca şehir dışındaymış..eski köy evlerini az çok bilirsiniz tek odalı yada çift odalı küçük odalardır.eşi şehir dışında olduğu için küçük yaştaki kayın ve görümceleri de gece kayınvalidemle aynı odada yatıyorlarmış.kayınvalidem sancısı gelirmiş o sancı yı çekermiş ve sesi bile çıkmazmış gece kendi kendine doğum yapar,bebeğinin göbeğini keser, bebeği sarıp sarmalar sonra kendi kayınvalidesine haber verirmiş..bunlar olurken orda yatan çocukların hiç haberi bile olmazmış ve daha 17 yaşlarındaymış..evde doğum deyince bunu anlatmak istedim..kayınvalidem bize anlatırdı hayretle dinlerdik...