Dilek21 benimde yas riski çıktı doktor böyle amniyosentez den bahsetti biraz telaslandim haliyle peranotolojiye yönlendirdi onlarda genetik bölümüne sevk edip fetal dna testi yaptilar sadece 1 tüp kan alınıyor onunla bakiliyor 3 haftada cikar sonuc dedi ama o 3 hafta nasil gecti ben anlatamam ya bisey varsa ya şöyle ya böyle kafayi yiyecektim cok şükür temiz cikti sizde yaptirin kafaniz rahat olsun amniyosentez düşük riski oldugu icin gebeler pek kabul etmiyor bazen cok ileri risk görülürse mecbur yapiliyor