Dilek21
Bi arkadaşımda da tarama testi sıkıntılı çıktı
Göbeğinden sıvı alındı ki bu biraz riskli bi durum.
Sonuç temiz çıktı. Ve bebeği down sendromluda değil.
Ama bu sonuç bekleme sürecinde çok aşırı yıprandılar. Gerçekten yorucu bi süreç.
Hamileliği sonlandırmayı düşünmüyorsanız bence bu testleri yaptırmak sadece insanda kuşku yaratıyor ve bütün hamileliğinin acabalarla geçirmesine sebep oluyor.
Şuan ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde hiç bi tarama testini yaptırmadım çünkü sonuç ne olursa olsun Allahın bana nasibiydi ve sonlandırmayacaktım. Herşeyiyle kabulümdü yani. Bu yüzden kafamda soru işareti kalsın istemedim. 9 haftalık hamileyim şuan ve bu hanileliğimde de yaptırmayacağım.
Teyzemin 2 çocuğu var ikisindede yaptırmıştı ve iki çocuktada risk var dediler. İlk çocukda çıkmadı ama 2. Çocuğu down sendromlu.
Onu öyle güzel eğitti okullarına eğitimlerine götürdü ilgilendi ki şimdi yaşıtlarından sadece 1 sene geriden başladı okula. 1.sınıfa gidiyor