Burcugaz kız hamileyim doktora gittim demiş kan verdim demiş sende normal mi dış gebelik mi demişsin bu ne saçma sapan bi soru sonra da beni muayene etti normalmiş çok şükür diyorsun neden öyle bişey sokuyosun ki aklına ne gerek vardı yani allahım yarabbi