sevgilihayyam Zehraa00 sağlıkla kucağına alırsın inşaallah🙏🏻 İlk 3 ay biraz sıkıntılı. Sonrasında çok heyecanlı, keyifli zamanlar seni bekliyor. Eskilerin dediği gibi ‘ağırlık kaldırma’ 😘 beslenmene dikkat et. Doğal ürünler ye, paketli yiyeceklerden uzak dur 😘🧿
Deletedmom102 Ya hayırlı uğurlu olsun kardeşim Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin inşallah. Heyecanını anlayabiliyorum ne hoş 🤗🤗 ağır kaldırma yukarılara uzanma anı oturup kalkmamaya özen göster Allah bağışlasın
Zehraa00 Deletedmom102 çok teşekkürederim ilk öğrendiğinizde ne yapmıştınız hemen doktora gidip kontrollere başlamam mı gerek yoksa 1. Ayın dolmasını beklemeliyim mi? :)
Zehraa00 sevgilihayyam çok teşekkürederim çok fazla heyecanlıyım Allah herkesin çocuğunu sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️🙏🏻
Zehraa00 azizeguneyy evet kan testinden öğrendim ve gebelik testi yaptım 2 tane arkasından kan verdim
Deletedmom102 Zehraa00 bana sorarsan soylediklerime dikkat et erken gidince bir sey görünmüyor ben 6 hafta mıydı 7hafta mıydı hatırlamıyorum ama o zaman kalp atışı duymuştum bekle bi o kadar olsun o zaman git. Ama baktin ki kanaman ağrın felan var hic bekleme hemen doktora git. Tabii 7 haftaya kadar heyecanla nasıl beklersin oda zor 🤗
Zehraercis Zehraa00 bende 4 kez kan testi yaptırmıştım negatif cıktı 5 haftalıkken asansörle boşluğa düştüm öyle öğrendim Hamile oldugumu 😂 allahım analı babalı büyütsün inşallah bende 23 haftaligim şuan
sevgilihayyam Zehraa00 5. Haftadan sonra doktora gitmende fayda var. Keseye bakarlar. 6-7 haftalıkken kalp atışını dinlersin. Aman hemen kimseye söyleme. İlk kalp atışının heyecanı apayrı 🥰 Sağlıkla gelsin
Hazanege Hayırlı olsun çok erken öğrenmişsin zaman geçmek bilmez artık 😂 4 5 haftadan önce zaten kese oluşmadığı için doktorlar ultrasona sokmuyor. Doktora gitsende sana adet tarihini 1 hafta geç tekrar test yaptırıp gel diyecek canım adet gecikmesi tarihinden sonra sonuç yine olumluysa o zaman zaren otomatik 4 haftayı geötiğin için ultrasonda keseyi kontrol eder. Şuan doktora boşuna muayene parası verme zaten bakmıycak
aycaycayca_89 Zehraa00 son adet tarihiniz ve yumurtlama döneminiz ne zamandı? Benimde yakın bir tarih herhangi bir belirti oldu mu acaba?
Burcugaz Zehraa00 bazen kese görünüyo dış gebelik oluyo alttan küçük bi muayene ediyo anlıyo dktor ben yaptırdım dış gebelikmi normal mi diye şükür ki normal gebelikmiş
kertenkeleannesi Burcugaz kız hamileyim doktora gittim demiş kan verdim demiş sende normal mi dış gebelik mi demişsin bu ne saçma sapan bi soru sonra da beni muayene etti normalmiş çok şükür diyorsun neden öyle bişey sokuyosun ki aklına ne gerek vardı yani allahım yarabbi
Hzlhakko Zehraa00 folik asite başladın mı benim tavsiyem ilişkiye girme bebek tutana kadar ağır iş yapma iyi beslen hayırlı uğurlu olsun