Tuba_ Zhl0838 ayy hiç sorma ya bende mecbur asiye hanıma gittim detayli için randovi aldım bakalım hayırlısı artık inşallah sağlıklı sehatlı bebişlerimizi kucagımıza alırız🤲🤲
Tuba_ msrcmm ben gittim 1 kere 🙈 asiye hanıma banada detayli için randovi aldım bakalım osman bey gelene kadar onunla devam edicem
Tuba_ msrcmm renkli ultrasyonu kendi isteginizlemi yapıyorlar kacıncı haftada yapıyorlar gidince bende sorucam
msrcmm Tuba_ cinsiyet öğrenmek için özellikle renkli ultrason var diye size geldim dicem. İlla bakamam demez heralde 😃
Tuba_ msrcmm bende renkli ultrasyon istiyorum bebişin yüzü net cıkıyor hatıra saklamak için ama detaylida bakılıyor diye biliyordum 😌😌
mervekucuk Kızlar mrb bende 26 haftalık hamişim ama Artvin şavşat ta oturuyoruz burda hastane pek yeterli olmadığı için rizenizdeki özel hastanede doğum yapmayı düşünüyorum ama hiçbir fikrim yok hangi doktor daha iyi ve dışarıdan gelince kabul ediyorlar mı bilgi verir miisniz😊