Ocakannesi53 ben gitmedim gebe okuluna ama eşimin kuzeni devlette doğum yapmıstı ebeleri cok iyi demişti tabi ebeler vardiya varidiya değişiyor genel olarak hepsi hakkında fikrim yok sezeryan oldugum için ben doğum yaptım zaten 😕 arastırmada dogumhanede yatmıstım 2 gece gece vardıyas dakı ebeler cok iyiydi sohbet muhabbt ilgi vs ama gündüz gelenlerden hiç hoşlanmamıştım belli olmuyor yani