Dmce Kizlar iyi aksamlar 🤗27. Haftama girdim yavastan eksiklerimizi aliyoruz bu sitedeki urunlerden cogu kisi memnun diye okudum ama bu bornoz setlerinden alip kullanan varmi suyu cekmesi felan nasil normalde magazada sordum 100 liradan basliyo orda ayni setler 55 liraydi bilemedim tavsiye edermisiniz yada bak ben bu urunu ordan aldim kesin al kullanisli diyebilceniz urun varsa yorumlarinizi bekliyorum ona gore siparis verim
ayln39 Dmce ben birkaç birşey aldım güzel şeyler var kalitesi öyle aman aman değil ama fiyatına göre kalitesi çok iyi bende çoğunlukla pijama takımları aldım fiyatına göre iyi daha yıkamadım inşallah birşey olmaz 😂 en beğendiğim ağız mendili o kadar kaliteli ki yani çift katlı ve 12 lira 10 lu çok beğendim emzirme önlüğü çok iyi zıbın lar fiyatına göre güzel
Neslihancoskun Dmce bende bi çok şey aldım hatta ilk güvenmedim sadece bi çanta aldım baktım gayet kaliyeli sonra bebek için tulum takım falan aldım yıkadımda herhangi bi çekilme yada renk atması yaşamadım havluyu bilmiyorum ama kötü olduğunu da sanmıyorum gerçekten güzel bi site
Mihribanyldrm Dmce bende 5 6 kez alışveriş yaptım hatta bu hafta bidaha alcam o siteden ayrıca ağız mendillerinden bende aldım gerçekten çok güzel yumuşacık 🤗
Deletedmom2224 Dmce bende iki gün önce biseyler sipariş ettim yarın gelecek bakalım bornoz değil ama kalite konusunda bisey söylerim herkes çok övüyor ve gerçekten çok ucuz😊
Dmce ayln39 aynen agiz mendillerimi bende ordan alcam yorumun icin tesekkur ederim canim insallah yikayincada sorun olmaz zaten bebek esyalari oyle yuksek ayarda yikanmamali diye dusunuyorum
Ummugulsum_44 ayln39 hangi kargo ile geldiğini biliyor musunuz bizim ilçeye sadece mng ve ptt geliyor da
Gizemelmas ayln39 ürünün kalitesine bakarak alın ben bütün ürünleri %100 pamuk aldım ve çok kaliteli cıktı kumaşı kötü olanlar düsük kalite kumaş olarak yazıyo
Drryy ayln39 pijama takımı alacağım bende ama bedeninde kararsız kaldım şuan 63 kiloyum 6 aylık hamileyim doğumdan sonra giyeceğim siz kaç beden aldınız acaba
Dmce Elifblg ya kac kisiyle konustuysam ordan alisveris yapiyo havlularini cok merak etmistim onun disinda normal magazalarla yari yariya fiyat farki var bide bi giydigini bi daha giymeye firsati olmuyomus en azindan uyguna aliriz o kadar cok eksik varki hangi birini alcami sasirdim
Burciny Dmce ben aldım ağız mendili bana kalın geldi beğenmedim tıkadım belki yumuşar diye ama gene sert geldi bana ama sen denemek için al
Ummugulsum_44 Hzl-arn07 bu uygulama mı instagram adresi mi canım ben uygulama sandım baktım öyle bir uygulama yok app store da
Dmce Neslihancoskun muhtemelen havlusuda iyidir diye dusunuyorum bu kadar arti yorum alan bi site neden havlusunu kotu yapsin bakalim insallah alan cikar yorum yaparda her turlu alacam ama en azindan icim rahat alirim
MNursel Benim kargom bugun geldi . Ürünler cok guzel ve kaliteli. Bornozu bilemem ama canim nasıldır. Ben battaniye falann da siparis etcem ordan. Bornoz hakkında yorum yapan olursa bende alirim belki.
Dmce MNursel ya pufuduk battaniye var bitane burda sordum aynisi 65 orda 40 liraydi kullanici resimlerinde guzel duruyodu benim battaniyede pek tereddutum yok nedense ay ne cok sey alcakmisim 😅😅😅
YagmurErgun @Dmce bende bir kaç parça bişey aldım pazen battaniye müslin örtü çorap şapka gibi fiyatına göre iyi bence ama daha yikamadim yıkayınca birşey olurmu bilmiyorum ama umarım olmaz çünkü güzel ürünler var iyiyse alışverişe devam etmek isterim yani
Dmce YagmurErgun valla bakalim bende ilk siparisimi verim duruma gore devam ettircem esim pek internet alisverisine sicak bakmiyo dokunmadan almayalim Diye ilk cocuk ya 🥰ama bu kadar insan aliyo hos urunleri var umarim esime karsi mahcup etmezler beni