Anneee3 çok duydum bu macunu,fsh 12.3 tü kullansam mı dedim eşim pek istemedi doktorun verdiği ilacı kullandık gerçi hamile kaldım o ay ama kimyasalla sonuçlandı,tekrar regli olursam yüksekse fsh hormonu düşünüyorum,bu arada sağlıkla kucağına al bebeğini inş💕