Deebg SEVTAP3418 6 ay korunma önerdi doktor ben 1 sene korundum şimdi tekrar düşünüyorum geçen ay denedik olmadı bu ay ovulasyon testi aldım yumurtlama günlerimi takip ediyorum folik asit kullanıyorum
Mucizebebegim3 SEVTAP3418 2 bos gebelik cok nadir olan birsey emjnmisiniz biri bos biri kimyasal olabilir mi ?? Yada bebek gorecek haftaya gelmeden dusuk yapmis olablir misinz?
SEVTAP3418 Mucizebebegim3 2 defa yaşadım ama 2.de 7 hafta hafif kalp atışı duyuldu fakat 9. Hafta görünmüyordu
Mutluluk35 NurEto kasimda aşk başkadir olsun bizim için insallah hayirlisiyla.benimde cumartesi dr kontrolum 2 kurtaj 1 ameliyat gecirdim korunmamiz bu ay bitiyor o yuzden bu ay kalamam galiba kasim insallah bize ugurlu gelir
NurEto Mutluluk35 inş canm benim çok geçmiş olsun 💕 allahım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inş
Ozlemclk52 Mutluluk35 doktora gittim alttan baktı herşey güzel dedi bi sorun yokmus klomen verdi yumurta takibi yapicak inşallah uğurlu gelir eşimdende sperm testi istedi kuzu
Marayy NurEto Doğum günüm Kasım’da ve ben 25 ekimden sonra tedaviye baslıcam inşallah kasım doğduğum Ay ugurlu gelir banada🙏