Almra Hakan kaya ya gittim hiç memnun kalmadım nasıl bir hastane anlamış değilim çok ilgisizler eşim tsk ona rağmen indirim yapıldı ama hiç parasında değilim memnun kalmadim
Sulemercan38 Ben 2.kere anne olacağım ins şu süreçte doktora daha gitmedim yeni öğrendim ve doktorum Mustafa Oğuz Yılmaz di Tekden hastanesindeydi ilk doğumum şuan Medical palace a geçmiş o hastane ile ilgili fikrim yok meraktayim
Snmnira Rmys9691 Ben Ahmet acere gidiyorum özlem katırcıyi duydum ama Ahmet beyi daha çok tavsiye ederim
Tubaa38 Rmys9691 Evet duydum herkes çok memnun hatta ben çocuk olmuyo diye gittim vajinal muayene den o kadar korkuyordum ki kadın öyle anlayışlı davrandı b3n nasıl muayene etii anlamadım bil3 simdi hamileyim ve ona gideceğim inşallah