Asill dogum evine gidiyorum ilk dogumumu hüma da yaptım sezeryan hakan kayaydı doktorum şimdi 36+3 olduk bende şiştim valla dogum evinde hakan aydın var Bi kaç kere gittim ama dogum hangisine denk gelirr nasıll olur belli değil :)) bekliyorum ameliyat için gün alıcaktım yer yokmuş sancım olunca gidicem acile