TunarinAnnesi ben de senin gibiydim. Doktorlar ihtimal vermiyorları ama yaşım genç doğal yollarla denemeye devam edin diyorlardı. Bir ara çantamdan gebelik testini eksik etmiyordum, sürekli aklımda bebek bebek bebek. Birinden bebek haberi alsam dünyam yıkılıyordu. Sonra bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir doktora gittim, aşılama düşünüyordum, doktora da anlattım geçirdiğim süreçleri. Kullandığım bir iki ilaç vardı, onları çöpe attırdı doktor, sen rahat olursan bebeğin olacak dedi. O sırada annem hastalandı, Ağır bir ameliyat oldu, annemle ilgilendim bir süre ve bebeği düşünecek fırsatım olmadı. O düşünmediğim günlerde hamile kalmışım... şimdi oğlum 7 buçuk aylık.