TunarinAnnesi Ya bende görüyorum o çizgiyi 🙈 Umutlandırmak açısından söylemiyorum ama aynısı banada olmustu o yüzden görebiliyorum. Bende aynen resme efekt falan yapıp daha netleştirmeye falan çalışıyodum 🙈 O yüzden o kendimde gördüğümden bi tık daha silik olsada seninki görebiliyorum canım. Gerçi iki test yapıp böyle bi sonuç aldığımda kanda gebelik çıkmamıştı ama inşaallah senin çıkar canım ❤