Ngngng Aynı duyguyu bende yaşıyorum. Gebe kalmadan önce (genç anne olmak iyidir. Ne olucak ki bakarım büyütürüm. Buna hazırım anne olmak istiyorum.) diyordum. Ve bir bebeğim olacağı için çok çok mutluyum. Ara ara şunu yaşıyorum hatta son zamanlarda hep diyorum (acaba erkenci mi davrandım? Daha gençtim.) falan ama ben çok düşünerek karar vermiştim. Hormonal olarak olduğunu düşünüyorum. Ben de hiç geçmeyecek sanıyorum. Ama inşallah geçecek 😊