Ngngng 2 kayıptan sonra belki yine kaybederim diye düşünüyo olabilirsiniz buda çok normal ama kendinizi hamileliğin tadını çıkarmaya bırakın
3 yıl sonrasında hamilr kaldım ve okadar kendimi okadar anne olamıcağıma şartlandırmışım ki bebeğimi hissedene kadar her kontrole bişey oldu yaşamıyor diyerek gittim çok şükür Allahım nasip etti şuanda kollarımda
Demem o ki o psikolojiyi çok iyi anlıyorum aöa hamileliğinizin tadını çıkarın Allah ne derse o olur bol bol dua edin 🙏🏻