Trabzon Ben sırf gerekli gereksiz her şeyi yaptırdığı için bıraktım. Onur beyi . Çünkü 140 muayene ücreti veriyoduk 400le hastaneden çıkıyoduk. Devlette hiç bişey yaptırmami kabul etmedi
Neyse ki medical park öyle degil . Git testleri devlette yaptır sonucunu bana göster diyolar . Ama onur bey zaten hastanenin ortaklarından. Bizde sonradan öğrendik 😂