Yyesimm89 Trabzon öyle mi Kırhan bey doktor olarak iyiymiş ama suratsız diyorlar ama Onur bey çok ilgili güleryüzlü bu arada nor alde 34 haftalıktım ama son kontrolde 35+4 dedi doktor
Busern Feyzanurlks evet cnm memnunum istediğim zaman randevu alıp gidiyorum bekleme derdim olmuyo doğum hanesine flnda gezdim gayet güzel
Yigitaras Feyzanurlks ay bende hiç mennun kalmadım . Vuracak gibiydi beni . 2 kere gittim zaten . Sonra medicale geçtim. Hulya çiçege. Gayet memnunum. 32 + 4 günlük olduk kızımla 😊💗
Feyzanurlks Yigitaras aaa bana hic öyle davranmadı hatta ilaç kullanmak istemiyorum ben dedim baska onerilerde bulunurmusumuz dedim ilaçlar yerine yiceğim şeuleri bile önerdi
Feyzanurlks Yigitaras anladım canım şans demek ben bi cinsiyetten dolayı canım sıkıldı ama oda kıza benziyor dedi ama bacagını acmıyor dedi ki gösterdi bana
dentem61 Feyzanurlks ben o doktoru hiç beğenmiyorum bana sen nasıl hamile kalmayı düşünüyorsun kistle mümkün değil dedi umutlanma sen hamile kalamazsın deemişti evlendiğim ilk zamanlar ondan sonra gitmedim bende