Sedahatun kendimi cok tuhaf hissediyorum :) sanki bebek siparisi verdik kargodan gelecek gibi, ne zaman surpriz yapcak diye tetikteyim..Ben, anne olmak, mis kokulu bi bebek gelcek, ama ben nasil bir anne olcam acaba, anne olmayi becerebilcek miyim, birde nasil dogurcam, simdiden 3500 kiloydu, nasil cikcak normal dogumda, dikisim olcakmi, olcaksa nasil iyilesecek vs vs..:) Ben dogum oncesi 2 aylik iznimi kullandim, masa basi işim ve aşırı yogundu bu surecte ne yuruyus ne hareket hicbirsey yapamadim, agrilarim ve siskinligim cok oluncads dayanamadim dogum oncesi iznimi kullandim, dogumdan sonrada ucretsiz izne cikmayi dusunuyorum, insallh sizede kolay bir dogum sureci ve dogum olur.. İlk cocuk olunca heyecan, korku, sevinc, tedirginlik, acemilik oluyor malesef..;)