ballicoreklerim Eceveannesi subatın ortası görünüyor ama bizimkiler iliz inşşşalah subatın basını bile görürüz canım ☺️🙏💓
Eceveannesi Hilaliko aynıyız benimde 19 Mayıs cnm ama 4 5 gün önde gidiyor 17 Şubat ins rabbim kucağımıza almayı nasip etsin🙏🙏
Tugbaklc YakupBraKl Hilaliko normal adet tarihine göre 22 şubat ama doktorum 15 de gu vermişti canım sezeryan 2 gebeligim 😊
Eceveannesi Edanurrr 19 Mayıs cnm bnmde adet tarihim bunikinci gebeliğim ama bunda çok heyecanlıyım 🤭
bucur035 Bahar2 Allah elinize almayı nasip eylesin bnmde 29 Nisan 3 Şubat geçiyor ama doktorumuz 10 Ocak dedi
Fatmacbc1997 Bahar2 tesadüfe bakin bende Son regl tarihi 29 nisan Şubat 3 te 40 haftalik ama doktor ocak sonu hazırlan dedi
Canan_irem96 8 mayis 12 subat gozukuyor ama sezaryan olma ihtimali varmis oda 30 ocak nasip hayirli saglikli kucamiza aliriz ins