Zehra321 15+3’üz. 2 kilo aldım. Doktorum ilk 3 ay kilo almasan daha iyi demişti😔 geçen haftaya kadar çok acıkıyordum, şimdi biraz daha normale döndü iştahım. Acıktığımda da -genelde akşamları oluyor bu- meyve yiyip doymaya çalışıyordum. Meyveyi de gündüz yemek gerekiyor ama ekmekten yemek yemekten iyidir😊