Guliguli Kizlar catlatma ignemin 12. Gunu sizce hamilemiyim silik cikti [url=https://hizliresim.com/dLEvg7][img]https://i.hizliresim.com/dLEvg7.jpg[/img][/url]
MucizeAnnesi3545 Guliguli canım evet hamilelik görünüyo ama bu catlatma iğnesinin icinde hcg degeri oluyo diye biliym. Doktorun kaç gün sonra yap test dedi
MerveNural Guliguli bu hcg değeri igneye ait sifirlanmak uzere 16. Gun byle çıkarsa gebesiniz şu an kesin degil bu
TunarinAnnesi MerveNural Elmiramm Deletedmom090 Ozgemlym Kızlar adetim 3 gün geçdi saba ilk idrarla test yaptim böyle oldu bu ay kasık çekdirdim bal tarçin çörek otu yedim ve folik asit içdim sizce. Silik çizgi varmi ? Yarın kan vermeyi düşünüyorum
Oznurcakir Guliguli bende daha test yapmadım adet gunumu bekliyorum 🥴göğüsler baya hassas bide kasiklara yarim saatte bir sancı girip duruyor 🤨
Deletedmom090 Guliguli ayy Allah hamilesin qaliba ilk 5 dakikada mi çikti tebrik ederim darisi başıma ve isteyen herkesin başina bişi sorucam adet dongun kaç günde bir birde adetinin kaçinci gunu yumurtlama oldu ?
Guliguli Deletedmom090 İnsallah hamileyimdir canm ignenin etkisi degilse kanda cikar bakalim kan verdim biraz once bekliyorum catlatma ignesi oldum 15 inci gunu ilk denemem 🥰
pyrzmom Guliguli bnce iğnenin etkisi geçmiştir çünkü hamile oldugum ay adetime 5 gün kala negatif cıkmıstı iğne etkisi yoktu ama adettim 1 gün gecikince 2 cizgiyi gördüm
Burcu_23 Gebelik var gözüküyor. Ama emin olmak için kan ver canım. Bende dün öğrendim hamile olduğumu. Tebrik ederim🌸
zelihabrk6 Burcu_23 bende dün öğrendim hamile olduğumu ama pek sevinemedim henüz acaba sizin değeriniz kaç çıktı hayırlı olsun bu arada 🙏🏻🧿