Rabiahnm 10 haftalık hamileyim gündüzlerim aşırı uyku isteğim oluyor ve beş saat fln akılsız uçsuz uyuyorum sizce bu normal miii 🤭🤦🏻♀️😱
bs_brk Rabiahnm ahh bidee bana sooor akşam 9 dedimmii bi uyuyorumm taaa ertesi gün 10a kadar😶 ne zaman geçer bu durum acaba😄
Rabiahnm Deletedmom0098 iyi bari rüyalarımda bile misafir geliyor kusura bakma uyanamıyorum diyorum 🙈🤣
Rabiahnm bs_brk yas acaba benmi böyleyim diye düşünüyoodum eşim bana bi tuaf bakıyor nasıl uykucusun siye vallahi elimde değil diyorum 😬
rukiye-02 Rabiahnm bende hala var o uyku isteği ama ben gece çok uyanıyorum ağrılardan uyuyamıyorum o yüzden gündüz hep bi uyku hali 34+4 üz bizde 🤗
Rabiahnm rukiye-02 hayattan kopuyoruz desene bu dönemde Allah yardımız olsun canım sağlıkla gelsin inşallah bebişler de önemli değil 👼🏻
Busra1808 Biz 5 haftalığız bende de çok oluyor sabah akşam çoooook fenaaa bi iş yapasım gelmiyor 😏 Bide Regl ağrısı gibi ağrı giriyor bazen sizce de normal mi genel de normal diyorlar ?😏
Ezgievrenn Bende de uyku hali cok 9 da uykum geliyo hamileliğin en basından beri böyle iş yerinde de geliyo devamlı kafam düşüyo. Eşimde alıştı artık manayla oda erken uyuyo yoksa tutuyordum 12 lere kadar
Hanife96 Canım sen şimdi bol bol bol uyu ben 34 haftalık oldum gece ruh gibi geziyorum uyku muyku kalmadi ağrılarımdan: ((
Damlistanbul Rabiahnm ben hamileyken anneme çok uykum geliyor dediğimde, fazla uyuma yoksa bebekte sarilik olur demişti. Dogan bebekleri de cok cok fazla uyutmayin derler hatta. Fazla uyumanin elbette bir zararı vardir.
SuleDoruk Damlistanbul inşallah öyle bir durum olmaz. İlk oğlum da sarılıktan çook çektik. 6 kez fototerapi gördü.