Tugcegkc Bugün doktora gittim iki kese gördüğünü ancak boş olduklarını sağlıklı olmayabileceğini söyledi. On gün bekleyeyim olmazsa kürtaj dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu :(
ktnzehra49 Tugcegkc benimde ilk kese göründü bebek görünmedi bebek küçük olduğu için 2 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi gittim çok şükür gördük kalp atışlarınıda dinledik şimdi 11+1 🤰😊
Taze_hamis Tugcegkc kesenin normalden büyük olduğunu söyledi mi doktorun canım ? Boş gebelikte kese normalden büyük oluyormuş, ve içi boş oluyormuş benim doktorum öyle söylemişti 😞
Nuryldrm Tugcegkc ben yaşadım 1 tane kese vardı ama boş keseydi 7 haftalık falandı doktorlar kürtaj falan yapalım dedi gerek kalmadı kendiliğinden düştü kese
Tugcegkc Tuba1 haftayı net olarak hala bilmiyorum 7-8 haftalık olması lazım sat la aynı gitmiyor benim hafta , beş gün gecikmede beta 17 ydi
Tuba1 Tugcegkc beta 17 ilk öğrendiğinizdeydi sanırım, yakın zamanda yaptırdınız mı, size tavsiyem beta baktırmanız özel hastane yakınınızda varsa 1.5 saate sonuç veriyor
Ngngng Belki geç döllenmedir çünkü o kadar gün gecikmeye beta 17 düşük. Stres yapmayın geç döllenmeyse ondan görünmemiştir
Tugcegkc Ngngng umarım öyledir ama doktor sağlıksız gibi dediği için de pek umutlanamıyorum, hem de ikiz ve ikisi de boş
Tugcegkc Ngngng altı Eylül’de 17 , 8 Eylül de 52, 12 Eylül de 273 dü daha sonra da ultrason kontrolleri oldu beta değerine bakılmadı
Tugcegkc Taze_hamis hayır normalden büyük falan demedi sadece gösterdi iki kese olduğunu ikiz olduğunu ve içinin boş olduğunu , sağlıksız gibi dedi
Tgb2310 Tugcegkc cnm ben gebeliğimi 16 eylülde öğrendim beta 60 tı şimdi 7haftalığız ve kesede bebek de göründü şükür benm de ikiz gebelik istersen birde özele git devlettte kese içim gittiğmde bir hf önce kese var ddi gönderdi iki tane demedi kalp atışı için özele gittiğimde öğrendim
Ngngng Güzel yükselmiş ama bu tarihe kadar baya yükselmiş olurdu ve görünürdü sanırım. Tabi bu durumlarda çok şaşırdığımız şeylerde duyabiliyoruz hemen canınızı sıkmayın
Ngngng Tabi hayırlısı lütfen sıkmayın canınızı öyle olsa bile herkesin başına gelebiliyo çok şükürki hamile kalabiliyorsunuz ona şükredin düşünmemeye çalışın bende yaşadım boş gebelik kürtaj oldum sonra hemen yine hamile kalmıştım
Tugcegkc Ngngng ben de kendime öyle teselli vermeye çalışıyorum çok şükür bir sıkıntımız yok Bebeğimiz olabiliyormuş demek ki diyorum